Ik geloof dat merken die echt iets willen betekenen, de toekomst hebben. Mijn naam is Paula van de Kamp, oprichter van Beleaf Marketing & Communicatie. Aangenaam!

Ik maak graag het verschil. Met merkadvies waar je echt mee uit de voeten kan. Met nieuwe concepten die het perspectief kantelen. Met teksten en beelden die de juiste snaar raken.

Een allround marketing en communicatie professional met ruim twintig jaar ervaring in zowel profit als non-profit die haar commerciële voelsprieten en resultaatgerichtheid het liefst inzet om positieve maatschappelijke impact te realiseren.

Mijn hart gaat sneller kloppen als ik met een team mag bedenken hoe organisaties, merken, producten of campagnes relevant en betekenisvol gemaakt kunnen worden voor de doelgroep en tegelijkertijd bijdragen aan duurzame ontwikkeling.

Ik krijg energie van ontwikkelingen die in de beginfase zijn, van bedrijven en organisaties die hun plek nog moeten vinden of die een grote beweging willen maken.

Tijdens een persoonlijke ontmoeting vertel ik je graag meer. Maar vooral luister ik. Naar het verhaal achter jouw merk en wat je vraagstuk is. Wellicht kan ik iets voor je betekenen!

Wat anderen over mij zeggen

Paula is een feest om mee te werken. Paula levert resultaten en met haar unieke mix tussen strategische en pragmatische marketing heeft ze ons op een hoger niveau gebracht. Onze merken zijn scherper gepositioneerd en doorgebouwd. Daarnaast heeft Paula een ijzersterk nieuw concept (Queens of Dairy) ontwikkeld en gerealiseerd waar wij nog lang de vruchten van kunnen plukken. Samenwerken met Paula kan ik dan ook van harte aanraden!

Olivier Prakkendirecteur StreekSelecties

Paula is een fijne collega en sterke professional. Bedachtzaam, soepel en doortastend weet zij meestal haar doelen te bereiken, met gevoel voor de belangen van anderen. Als marketing manager is Paula een pittig en prettig sparring partner. Ze luistert goed en is scherp en creatief in haar ideeën en oplossingen. Onder haar leiding hebben we het merk Fairtrade Original zeer succesvol een nieuwe positionering gegeven. Paula gidst gedreven en met overtuiging. Ze zette haar geloof in het uitbouwen van het merk Fairtrade Original kracht bij door een heerlijke Aziatische lijn te introduceren. Zes jaar later bestaat deze range nog steeds, bevat deze de meest verkochte Thaise curry van Nederland en fungeert deze nog steeds als de ruggengraat van het Wereldkeuken assortiment van Fairtrade Original.

Maurice van DortSales and Operations Manager, Fair Trade Original

Paula ken ik sinds ze Manager Branding & Communications was bij Fairtrade Original. Ze heeft kennis van zaken en ziet de kansen. Met haar dynamische geest kan ze goed schakelen. Ze is bovendien doortastend, iemand die knopen doorhakt. Kwaliteit staat voorop. Met oog voor de grote lijnen én de details. Ze streeft naar het beste resultaat qua vorm en inhoud en is zorgvuldig in het proces. Daarbij is Paula integer en gaat respectvol met mensen en andermans belangen om.

Ellie TapCommunicatie adviseur