Beleaf richt zich op bedrijven en organisaties die van betekenis zijn of hun merk betekenisvoller willen maken.
Non profit, not only for profit, startup, gevestigd, klein, groot. Wat telt is de intentie om maatschappelijke meerwaarde te creƫren en de ambitie om daadwerkelijk stappen te zetten op dat gebied.
Merken van betekenis doen ertoe. Ze zijn gebaseerd op waarden en overtuigingen die verder gaan dan alleen winst maken.
Betekenisvolle merken voelen zich onderdeel van de maatschappij. Ze hebben oog voor wat er gebeurt in de wereld. Ze zoeken naar mogelijkheden om het beter te doen en willen positieve impact hebben.
Merken van betekenis zijn de merken van de toekomst. Ze dragen hun overtuigingen actief uit. Ze trekken klanten en medewerkers aan die zich door deze waarden aangesproken voelen.
75% van de millennials vindt het belangrijk dat merken bijdragen aan de maatschappij in plaats van alleen winst maken. 80% van de digital natives zal eerder een product kopen dat een positieve sociale of ecologische impact heeft.